Strategisch domein

Missie:

Autobedrijf Lagrou streeft naar een lange lange termijn relatie met haar klanten waarbij service & klanttevredenheid voorop staan. Dit allemaal onder de slogan 'go the extra mile'.

Visie:

Autobedrijf Lagrou wilt steeds op een persoonlijke en klantvriendelijke manier de klanten adviseren en goede service verlenen. Hierop blinken ze uit met hun 24 op 24h pechverhelping. Lagrou moet op termijn een 'huis van vertrouwen' uitstralen naar de klanten toe.

Waarden Autobedrijf Lagrou:

Klantenservice

De perceptie van de klant is onze realiteit. Daarom moeten we er alles aan doen om ons zo goed mogelijk in de klant zijn schoenen te plaatsen.

Communicatie

Fouten maken is niet erg. Niet over die fouten communiceren is veel erger...

Vertrouwen

Zowel binnen het personeel als naar de klant. Autobedrijf lagrou staat voor een plaats waar mensen hun thuisvoelen, waar de klanten op de eerste plaats komen.

Innovatie

Lagrou Diksmuide wilt vernieuwen. Jaar na jaar blijven ze innoveren. Dit jaar met de focus op de showroom als de digitalisatie van de marketing.